Hier volgen een aantal antwoorden op een aantal vragen:

V: Ik wordt telkens gevraagd om in te loggen, waarom?

A: Alleen met uw lidnummer en wachtwoord kunt u bij uw gegevens. Heeft u nog geen lidnummer en wachtwoord? meld u dan hier aan. Verder wordt u na een verloop van tijd automatisch uitgelogd, ook dan wordt u gevraagd om opnieuw in te loggen.

V: Ik ben mijn wachtwoord vergeten of kwijt, wat nu?

A: Klik op "Mijn wachtwoord wijzigen" U vult uw lidnummer, nieuw wachtwoord en uw e-mail adres in en u kunt weer inloggen met uw nieuwe wachtwoord.

V: Ik ben mijn inlognaam vergeten, wat nu?

A: Uw lidnummer is uw inlognaam

V: Ik ben mijn lidnummer kwijt wat nu?

A: Stuur een e-mail naar info@payback.nl en vermeldt zoveel mogelijk kenmerken zoals naam adres.. U krijgt dan zo spoedig mogelijk bericht wat uw lidnummer is.

V: Ik wil mijn geregistreerde gegevens wijzigen? Hoe doe ik dat?

A: Klik op Mijn Inschrijving Wijzigen en u geeft per e-mail door welke gegevens u wilt wijzigen.

V: Elke keer als ik iets zoek op de website worden er geen gegevens gevonden, Wat doe ik fout?

A: Probeer de zoek opdracht eens met of zonder spaties. Indien er nog geen gegevens gevonden worden dan zijn er geen gegevens over uw zoek opdracht bij ons bekend.

 

Antwoord niet gevonden? stuur uw vraag naar: info@payback.nl
Probeer het probleem goed te omschrijven, en wees zo volledig mogelijk.
Op die manier kunnen wij u beter van dienst zijn.

       
Alles tonen | Alles verbergen